Nowoczesna strona internetowa dla małej firmy

nowoczesna strona internetowa dla małej firmy

Strona internetowa jest nie tylko atrybutem dużych ogólnopolskich firm, w dzisiejszych czasach posiadanie profesjonalnej strony internetowej jest bardzo ważne zarówno dla małych lokalnych biznesów.  

Dzięki własnej stronie www Twoja firma stanie się niezależna od zewnętrznych portali czy mediów społecznościowych, które  mimo wszystko warto posiadać np w formie konta firmowego, fanpage itd.

Nowoczesna strona internetowa to również sposób na zwiększenie grona klientów, zwiększenie wiarygodności marki, przedstawienie klientom swoich usług w dowolnej dla siebie formie, przykładowo jako ciekawie zaprojektowane portfolio. 

Co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej?

1. Przedstaw swoją firmę

Napisz krótko i zwięźle  czym się zajmujesz, tak aby potencjalny klient nie musiał się tego domyślać. Jeśli prowadzisz biznes lokalny, z wieloletnią tradycją warto o tym wspomnieć, gdyż ludzie wiedzą o tym że wybierając lokalne produkty, usługi wspierają swoich sąsiadów, a co za tym idzie przyczyniają się do rozwoju swojego regionu.

2.Opisz dokładnie swoje usługi

Klient po pierwszym wrażeniu na stronie głównej w drugiej kolejności chce dowiedzieć się dokładnie w czym możesz mu pomóc.  Tego typu zakładką na stronie najczęściej są ” Usługi” , „Oferta” itp. W tym miejscu na nowoczesnej stronie internetowej dla małej firmy , powinny znaleźć się szczegółowe informacje o ofercie jaką proponuje Twoja firma.

3.Kontakt z klientem

Firmy które dążą do ciągłego doskonalenia, poprawiania swojej oferty tak aby zapewnić klientowi najwyższą jakość usług potrzebują dobrego kontaktu z klientem. Firmowa strona internetowa może w tym pomóc na kilka sposobów:

  • Pierwszym jest standardowa informacja o danych kontaktowych, adresie email, numerze telefonu.
  • Fajnym rozwiązaniem jest formularz kontaktowy dzięki któremu klient ma możliwość wysłania wiadomości mailowej bezpośrednio ze strony internetowej.
  • Moduł Chatu np. Messenger

Optymalizacja firmowej strony internetowej

Na naszej firmowej stronie internetowej nie możemy zapomnieć o odpowiedniej optymalizacji.

Optymalizacja to między innymi poprawa działania szybkości strony jak również weryfikacja i optymalizacja treści. Ważnym elementem optymalizacji treści jest uzupełnienie tekstu o odpowiednio przygotowane grafiki, obrazy, tabele.

Istotnym elementem poprawy szybkości strony jest właśnie odpowiednie przygotowanie obrazów i grafik pod kątem zwłaszcza ich rozmiarów, zbyt duże obrazy niepotrzebnie obciążają stronę, spowalniają ją a to negatywnie wpływa nie tylko na szybkość działania strony jak również na pozytywny odbiór naszych klientów, w końcu nikt nie lubi czekać.

Fajnym sposobem na kompresję grafik bez istotnej utraty jakości obrazów jest narzędzie TinyJPG, wystarczy wysłać plik, skompresować i gotowe.

Koszt strony internetowej

Jeśli potrzebujesz kogoś kto stworzy dla Ciebie stronę internetową, możesz zlecić to freelancerowi bądź agencji.

Ile kosztuje strona internetowa?